NIKE KAMPAGNE

I forløbet ‘Visuel Storytelling’ fik vi til opgave at lave en kampagne/reklame for NIKE. Reklamen skulle være dobbeltsidet, og skulle kunne optræde i magasinet Cover (eksempelvis). Jeg tog udgangspunkt i deres Nike Free sko. Jeg ville gerne lave et pay off, som modtageren ville kunne huske, men også noget man ville kunne arbejde videre med, hvis det var en rigtig kampagne.

Med tanke på Nike Free skoen og et genkendeligt pay off, kom jeg frem til ‘Feel Free‘. Modellen på billedet er “flyvende” blandt andet fordi at hun bærer Nikes produkter, men også fordi at hun har vinger. Disse vinger har hun fået da Nike oprindeligt er opkaldt efter den græske sejrsgudinde (som altså har vinger). Nedenfor kan I se resultatet af dette:

 

kampagne

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *